CATRICE Prime And Fine Pore Refining Anti-Shine Base [RECENZIJA]

20:28



Pozdrav dame,

danas ću pričati o jednom primeru kojeg koristim već neko vrijeme i kojeg se mogli vidjeti na popisu korištenih proizvoda u zadnjih par FOTD postova, nekoliko vas je skužilo da je primer na popisu te ste već pitali za njega, a danas ću sa vama detaljnije pročešljati ovaj proizvod.

Prvo par osnovnih informacija:

  • Cijena proizvoda je 41,90 kuna
  • Sadrži 30 ml proizvoda
  • Dostupan u DM i Muller drogerijama

Što Catrice kaže za svoj proizvod:

Idealna priprema za izgled bez sjaja. Pore Refining And Anti-Shine baza smanjuje neželjeni sjaj i vidljivo oplemenjuje pore. Ultra-lagana formula također poboljšava trajnost pudera. Pravi perfekcionist ljepote. Dermatološki testirano.



Svoju ljubav prema Catrice kao pristupačnom i kvalitetnom brandu sam već opjevala...i Catrice mi je među najdražim drogerijskim brandovima, kada sam vidjela najavu noviteta odmah sam si na shopping listu zapisala ovaj primer (i zeleni ali taj proizvod je totalni fail jer u sebi sadrži šljokice WTF?!) i kada je stigao na police drogerija odmah sam ga ubacila u košaricu.

Pakiranje je kao što vidite vrlo jednostavo i praktično, nije glomazno i neće vam zauzeti puno mjesta, što je plus, jer tko voli ona glomazna plastična pakiranja? I don't.



Što se tiče teksture tu sam se najviše iznenadila, primer nije onako klasične teksture tj. nije onako pretjerano silikonkast (je li ovo riječ uopće, mislim da nije but you get the point) gdje imate osjećaj da na lice stavljate čisti silikon. E sada ima li (sigurno ima) i koliko silikona u sebi to ne znam jer se naljepnica gdje je bio sastav proizvoda u međuvremenu odlijepio. U biti ono što pisac želi reći da je primer kremaste teksture, kada ga nanosim na lice imam osjećaj da nanosim neku laganu dnevnu kremu. Vrlo je lagan na licu i brzo se upije. Što mi se jako sviđa, jako.



Primer vrlo lijepo zagladi kožu bez onog osjećaja težine kakav se zna pojaviti kod aplikacije nekih primera te vam ostaje jedna lijepa, glatka površina za nanošenje podloge. Ja ga ostavim minuticu na licu da odradi svoje prije nego što nastavim sa tekućim puderom. Moram reći da produži trajanje makeupa i to znatno, barem u mome slučaju, budući da je tako kremasti i lagani, imam tendenciju koristiti ga onih dana kada nosim minimalni makeup za koji mi treba manje od 10 minuta. Nije to neko pravilo, ali je dobar test, jer u mome slučaju kada nosim minimalno makeupa na licu ono ponekad nakon 4 sata skoro potpuno nestane sa lica, zašto ni sama ne znam ali sa ovim primerom se to ne događa, a to vidim jer kada se pogledam u ogledalo i vidim bronzer iznad sljepoočnice to je to, jer on prvi nestane.

Što se tiče matiranja tu nemam puno toga za reći jer nemam taj problem...još (sjajna T-zona) pa ne mogu ništa konkretno nažalost reći za to. Ukoliko ima netko tko ima masnu kožu (sjajnu T-zonu) i koristi ovaj primer neka slobodno napiše svoje dojmove u komentarima. :)

Pore po mome mišljenju ne zagladi/popuni nešto pretjerano dobro, malkice ih popuni ali imam u kolekciji primera koji to bolje rade u mome slučaju (Revlon Photoready Primer). No ja ni nemam nekih velikih problema sa proširenim porama tako da meni osobno to nije neki pretjerani minus.



Moj zaključak je taj da ovaj primer vrijedi probati, nije skup i neće vam u novčaniku ostati samo vjetar hehe. Ukoliko tražite nešto što će vam lijepo zagladiti kožu i pripremiti je za lakše i ljepše nanošenje tekuće/kremaste podloge i produljiti trajanje makeupa, definitivno oškicajte ovaj proizvod u lokalnoj drogeriji. Meni se generalno jako sviđa i zadovoljna sam što potvrđuje činjenica da je postao obavezan dio moje svakodnevne rutine :)

Jeste li vi isprobale ovaj proizvod? Koji je vaš omiljeni primer? Koristite li ih uopće, ili ne vjerujete u primere? Pišite mi :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

20 komentari

  1. Sad me baš zanima kak bi se ponašao na mojoj masnoj koži :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ga kupiš, slobodno javi dojmove :)

      Izbriši
    2. Samo da javim da sam na kraju naravno pokleknula i kupila i ovaj primer haha ali eto da javim dojmove na masnoj kozi, mozda nekom pomogne kod odlucivanja uzeti ili ne uzeti :)
      Meni je divan, bas kak si i ti rekla da nije silikonast i bas bi ga tako i ja opisala. Puder mi divno sjedne na njega i traje dosta dugo (s tim da ja uvijek matiram puderom u prahu/kamenu) i jako lijepo izgleda sve skupa :)
      Taj mi je najdrazi (koristila sam jos garnier 5sec, evelinov i lorealov lumi koji je takoder jako dobar).
      Hvala ti sto si napravila ovu recenziju jer si mi stavila bubu u uho i zato sam ga kupila ;) :*

      Izbriši
  2. Zanima me zasto ne odgovaras na pitanja ispod posta????

    OdgovoriIzbriši
  3. Ionako sam ga mislila kupiti, sad imam i dodatni razlog :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni, ne volim čuti da je netko kupio nešto na moju preporuku i razočarao se. :)

      Izbriši
    2. Ma otkad je došla je šmekam, ali uvijek kupim neki drugi primer pa mi je kolekcija primera prepuna, tješim se da su mi svi neophodni :D

      Izbriši
  4. Kako sam se razveselila kada sam ugledala ovu recenziju jer sam ju dugo cekala :D
    Prvo imam potrebu reci nesto sto me muci....Naime kada je ovaj primer izasao ja sam guglala i guglala trazeci bar neku recenziju ali nista nisam nasla. Ono sto mene pomalo smeta je to sto se recenzije nekih proizvoda ( kao npr. color tatoo sjenila, Vichy, Avon noviteti, W'nW palete itd. da ne nabrajam sve) mogu procitati na hrpi blogova a nekih proizvoda nema bas nigdje. Ja prije kupnje volim prvo potraziti i procitati recenzije i znam da smo svi razliciti ali volim cuti tuda misljenja o odredenom proizvodu. I ovaj primer nije prva stvar koje se nitko nije sjetio. Zato pohvala tebi i bas mi je bilo drago kada sam procitala ovaj post. Ja isto imam ovaj primer vec par tjedana i potpisujem sve sto si o njemu rekla i moram jos nadodati da imam masnu kozu i s njim mi puder traje koji sat duze tj. ne zasjajim se tako brzo kao bez njega.
    I oprosti na ovom dugom komentaru ali morala sam reci, nadam se da se ne ljutis :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve mi je jasno, to i mene kao čitateljicu blogova nekad isto muči :) Ali na kraju krajeva nitko ne može pisati o nečemu što nema, sve kupujemo svojim novcima i nemamo mogućnosti kupovati makeup samo kako bi ih isprobali za čitatelje. Nažalost do tog nivoa još nismo došli. Sve i mi pomno proučavamo prije kupovine hehe.

      Drago mi je da ti se post svidio...eto odlično, znači može proći i na masnoj koži, super :)

      Ne moraš se ispričavati na dugom komentaru, naprotiv, slobodno se raspiši :)

      Izbriši
    2. Razumijem ja to i niti ne ocekujem da netko kupi nesto sto mu se ne svida, ne odgovara, ne treba samo zato da bi mogao napisati recenziju. Ja volim citati recenzije jer su mi puno puta pomogle da nesto kupim ili odustanem od kupnje (i do sada se jos nikada nisam razocarala) i zato jako cijenim vas blogerice i vas trud oko pisanja ;)

      Izbriši
  5. kad potrošim essenceovu verziju ovog proizvoda, onda uzimam catrice, makar su mi se činili vrlo slični kad sam isprobala catriceov tester u dućanu. Inače, znam da je catrice imao problema s ovim proizvodom, pa je izašao nešto kasnije od ostatka kolekcije - nadam se da ga je vrijedilo čekati. ;) inače imam užasno masnu kožu, essence-ov proizvod mi je začuđujuće dobar (zapravo savršen), ali od catricea ipak očekujem i više i bolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence ima prave dragulje u tom svom moru osrednjih proizvoda :)
      Nadam se da ce ti se svidjeti :)

      Izbriši
  6. Ja sam pronašla svoj savršeni primer, YSL Matt touch no ovaj se svakako čini kao jeftinija opcija vrijedna pažnje ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je primer većinom Balea aqua serum ili neka hidratantna krema koja mi dođe pod ruku kad se šminkam :P imam garnierov perfect blur, super mi je (imam isto masnu Tzonu) ali ga ne koristim puno, većinom iskoristim za neke veće izlaske, kako kad...
    Nisam ni slutila da će ovaj Catrice imati više ovako serumastu teksturu :) najs

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam jučer nažalost kupila zeleni primer i danas fino sva puna šljokica na poslu. wtf za šljokice?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaam! Ne znam ni ja cemu, ali navodno ce to ispraviti...a bas sam ga htjela probati.

      Izbriši
  9. Od sada i u Kozmu po cijeni od 37,90 :)

    OdgovoriIzbriši
  10. imam ovaj primer i moram priznati da nisam posebno zadovoljna. imam mješovitu kožu i masnu t-zonu. skužila sam da kada ga stavim, brže se zamastim i nekako mi sve sklizne sa lica, valjda baš zato što je kremast toliko. uglavnom, nikakve dobre strane nisam primjetila i moram priznati da je puno bolji catriceov primer u maloj okrugloj kutijici/pakiranju jer je tekstura više silikonska i na masnoj koži puno bolje djeluje. pozdrav!

    OdgovoriIzbriši